هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

۱ مطلب در جولای ۲۰۲۰ ثبت شده است

پارسال تولد بیست و شش سالگیم رو غریبانه گذروندم. صبح دفاع ارشد سارا بود. بعد من با بچه‌های دانشگاه رفتم باربکیوپارتی. بعد با سارا قرار داشتیم که با هم بریم بستنی بخوریم به مناسبت تولد من و دفاع اون. همین کارو هم کردیم. بی هیچ کیکی، شمعی یا آرزویی.

 

تولد بیست و هفت‌سالگیم اما متفاوت و خیلی قشنگ و دلگرم‌کننده گذشت. لایدن. کافه. کیک. لبخند. حال خوش :) 

 

تو این روزهای سخت کرونا و در حالی که دلم لک زده برای دیدن خانواده‌م و در حالی که گاهی از دلتنگی مهراد اشک تو چشمام جمع میشه و از دلتنگی پدر و مادرم بغض میکنم، دلم گرمه و این نعمت بزرگیه. خدارو شکر میکنم برای این حس و حال خوب که باعث شده سختیای این روزارو راحت‌تر تحمل کنم. و در عین سختی، نشکنم و از وسط دو نیم نشم. الهی شکر.

 

به توصیه‌ی پدر و مادرم دارم کتاب کوه دوم از دیوید بروکس رو میخونم (که اگر دنبال‌کننده‌ی پادکست بی‌پلاس باشید، معرفی کتاب جاده‌ی شخصیت رو از همین نویسنده شنیده‌اید) و بسیار لذت میبرم از خوندنش. هرموقع تموم بشه میام و در یک پست درموردش حرف میزنم. 

فیلم و سریال هم خیلی زیاد دیدم این مدت. فصل چهارم 13 reasons why رو دیدم که خیلی بد بود. فصل دوم homecoming رو دیدم که جالب بود ولی اصلا به پای فصل اولش نمی‌رسید. دو تا فیلم رو هم تو سینما دیدم. یکی knives out که خیلی باحال و سرگرم‌کننده بود و موقع دیدنش به آدم خوش میگذشت. اگر حوصله‌تون سررفته و میخواید فیلم سرگرم‌کننده ببینید حتما پیشنهادش میدم. اما یک فیلم فوق‌العاده هم دیدم که باهاش خیلی گریه کردم و حالم خیلی خوب شد و همه‌ی وجودم لطافت شد. فیلم I still believe بر اساس زندگی واقعی یه نوازنده‌ی موسیقیه که همسرشو از دست میده و زندگیشو وقف پخش کردن پیام الهی در جهان میکنه. اگر دنبال لطافت و حال خوب میگردید حتما و حتما دیدن این فیلم رو توصیه میکنم.

فیلم‌های ایرانی زیادی هم دیدم. فیلم جهان با من برقص قشنگ بود ولی نه اون قدری که برای اومدنش انتظار کشیده بودم. فیلم جان‌دار با بازی درخشان فاطمه معتمدآریا واقعا قشنگ و دردناک و تلخ بود. فیلم میلیونر میامی با بازی فوق‌العاده‌ی صابر ابر جالب بود و در کتگوری طنزهای سخیف قرار نمیگرفت. یک فیلم خیلی قدیمی هم دیدم از سال ۷۸ (فیلم دختران انتظار با بازی پارسا پیروزفر و نیکی کریمی) که چیزی که توش برام خیلی جذاب بود این بود که از افزایش ثانیه‌ای قیمت دلار شاکی بودن و توش میگفت دلار از ۴۱۰ تومن به ۸۳۰ تومن رسیده که با قیمت دلار در این روزها باعث میشد گریه‌م بگیره.

 

  دیگه فعلا همینا! :)‌ ایشالا در پست بعدی چند تا دیالوگ به‌یادماندنی از فیلم I still believe رو می‌نویسم و درمورد کتاب The second mountain حرف میزنم. 

 

  • ۷ نظر
  • ۱۵ جولای ۲۰ ، ۱۱:۴۴
  • مهسا -
هجرت‌نوشته‌ها

مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

طبقه بندی موضوعی