هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

اسرائیل

شنبه, ۱۵ فوریه ۲۰۲۰، ۰۸:۰۷ ب.ظ

بچه‌ها بهم گفتن اسرائیل به شما ویزا نمیده برای سفر. خیلی مسخره‌س وقتی بعضی کنفرانسا اونجا برگزار میشه. گفتم ویزا هم میداد روی پاسپورت ما نوشته اجازه سفر به اسرائیل رو نداریم. گفتن چی؟!!!!! مگه روی پاسپورت جایی برای نوشتن این چیزها هست اصلا؟! پاسپورتمو درآوردم و نشونشون دادم. گفتن چرا اینطوریه؟ گفتم به همون دلیلی که ورزشکارامون حق مسابقه با ورزشکارای اسرائیلو ندارن. یهو یکیشون گفت حتی اگر بوکس باشه؟! 

اینقدر خندیدم که حد نداره. laugh

گفتم استثنا نداره والا :)) گفتن آخه خیلی احمقانه‌س که! دیگه فقط میتونستم لبخند بزنم.

  • مهسا -

نظرات (۴)

حتی بوکس :))))

پاسخ:
خیلییی باحال بود سوالش:))))

سلام

چرا همیشه نظرات منفی میزاری در مورد کشورت یعنی اینجا نقطه مثبتی نداشته فقط همه چی اینجا سیاه سیاه هست 

یه ذره از کشورت هم دفاع کنی نقاط منفی اونا رو هم بنویسی جای دوری نمیره

 

پاسخ:
کشورمون ماشالا در بعد سیاسی هیچ جایی برای دفاع نذاشته متاسفانه. و من هیچ ابایی از گفتن از بدی‌های اشغال‌گران کشورم ندارم. 
من از قاتلان دوستان و عزیزانم هیچ دفاعی ندارم که بکنم.

آنچه که از خوبی‌های ایران واسشون میگم زیبایی‌های طبیعی بی شمار و آثار باستانی و فرهنگی بی‌نظیر، ادبیات غنی و خونگرمی مردمه. اتفاقا ما چون ایرانی زیاد داریم اینجا بچه‌هامون در زمره‌ی کسانی که تفاوت ایران و عراق (Iran & Iraq) رو نمیدونن نیستن. بلکه با جزئیات زیاد حتی شهرهای مختلفمون و آب و هوای بخش‌های مختلف کشور رو هم می‌شناسن و بسیار هم مشتاقن که ان شاءالله در فرصت مناسب (زمانی که سفر به ایران براشون خطر کشته شدن با موشک نداشته باشه و باعث محدودیت در سفر به آمریکا نشه) به ایران سفر کنن. هر کدوم هم میتونن چند ساعت لکچر بدن درمورد زیبایی‌های فرهنگی و طبیعی ایران و اینکه متاسفانه اشغال‌ شده توسط قوم الظالمین اگر نه کشور و مردمش خیلی هم خوبن. 


البته این چیزایی که الان نوشتی رو من تو وبلاگت ندیدم 

ولی خوبه اونجا هستی بهشون بگی چرا وقتی میخوان تحریم کنند مثل این بچه ها صفر تا صدی تحریم میکنند

مثلا چرا غذا و دارو رو تحریم کردند این که دیگه مربوط به همه مردم ایران هست 

ولی این چیزا رو نمیگی چون کلاس نداره 

ولی حقوق زن چون کلاس داره دربارش صحبت میکنی 

یه بار دیگه مطلب حقوق زنان رو بخون که نوشتی واقعا خودت چقدرشو قبول داری چقدرشو نه.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................

پاسخ:
چرا تو وبلاگم باید بنویسم؟:)) مگه قراره همه چی رو بنویسم؟ مگه مخاطب وبلاگ من خارجیان که لازم باشه اینجا واسشون از زیبایی‌های ایران بگم؟

من تمام مطلبی رو که نوشتم قبول دارم! و هزار بار دیگه هم مینویسمش و میگمش. 

در مورد غذا و دارو هم این حرف‌های تکراری قدیمی دروغ رو کاش تکرار نکنین دیگه. شرمنده که نظرات من رو دوست ندارید. میتونید وبلاگم رو نخونید. هیچ اجباری نیست :)

حقوق زنان از نظر شما کلاس داره حرف زدن درموردش!!! از نظر من درد! از نظر من حرف زدن از لحظه لحظه زندگی با زجر ما زنان تو ایران دردناکه نه باکلاس! و این واقعیت که شما فکر میکنید کلاس داره و درکش نمیکنید نشون میده که چقدر مهمه.

راست میگی بهتر دیگه وبلاگت رو نخونم چون صحبت کردن با شما هم وقت تلف کردنه 

"""از نظر من حرف زدن از لحظه لحظه زندگی با زجر ما زنان تو ایران دردناکه"""

فقط میخواستم در مورد این جمله بنویسم که دیگه حوصله نوشتن ندارم

خدافظ

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هجرت‌نوشته‌ها

مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

طبقه بندی موضوعی