هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

سال بلوا*

چهارشنبه, ۱۱ مارس ۲۰۲۰، ۱۱:۰۱ ب.ظ

روزگار طاعونه؟ چرنوبیله؟ جنگه؟ چیه؟

 

خدایا طاقت گذروندن این روزها رو بهمون بده. 

حرف خیلی زیاده درمورد کرونا و هلند و اروپا و شوک ما از مدیریت بحرانشون و ... . ولی فعلا حوصله‌ای نیست. فعلا سینه‌م تنگه. قرنطنیه خونگی و ورک فرام هوم واسه کسی خوبه که تنها زندگی نکنه. برای من دوراهی انتخاب بین کرونا (اگر برم بیرون) و افسردگی (اگر بمونم خونه)ه. 

 

دلم میخواست اونایی که وقتی اسم ایرانو میشنون میگن ها؟ عراق؟ بالاخره اسم ایرانو یاد بگیرن. ولی دلم نمیخواست اینجوری یاد بگیرن. اینجوری که اسمش پای ثابت اطلاعیه‌های دانشگاهه برای اعلام ممنوعیت سفر. 

 

پ.ن: یک پست با عنوان «مدیریت (؟) بحران هلندی» طلبتون. 

 

* اسم رمانی از عباس معروفی

  • مهسا -

نظرات (۸)

سالی که نکوست از بهارش پیداست دقیقا در مورد ایران صدق میکنه 

از اول سال مدام اتفاقای بد :(

 

+سال بلوا رو چند وقت پیش گرفتم بخونم، اما اینقدر حس منفی به آدم منتقل میکرد گذاشتمش کنار!

پاسخ:
حس منفی؟؟؟ من عاشقش شدم... 

وای مهسا دقیقا دیروز استادم گفت تا اونجایی که میتونید از خونه کار کنید. من دقیقا تو دلم گفتم من دو روز از خونه کار کنم اینقدر افسردگی میگیرم و مودم میاد پایین که سیستم ایمنی م ضعیف میشه و خودم کرونا تولید میکنم :)

 

من آخر هفته های بارونی رو هم به زور تو خونه تحمل میکنم. بعد این وضعیت هم که اصلا معلوم نیست که کی تموم میشه.  واسه افسردگی های آینده م از حالا افسردگی گرفتم :)) 

 

 

 

 

پاسخ:
:))))
دقیقا.
اینجا دولت کماکان خفه‌خون گرفته و میگه همه چی عادیه و باید بریم سر کار. منتها مدیر گروهمون ایمیل زده که هیچکس از فردا نباید بیاد و باید از خونه کار کنین. حالا من بیچاره عزا گرفتم چون اصلا تنها بودن تو خونه برای وضعیت روحیم خوب نیست. گرفتاری شدیم... 

مدارس در حالت عادی دیگه این موقع عملاً تعطیل بودن. بعد حالا وزارت آموزش و پرورش بخشنامه زده که کادر اجرایی مدارس باید کل هفته رو برن سر کار. حالا برای چه کاری برن مدرسه؟ هیچی. مطلقا هیچی. فقط برن بشینن اونجا.

شما ببین چه جایی گیر کردیم. 

پاسخ:
:(((

محیا این سری کارای هلند هم به همین اندازه احمقانه و خنده‌داره.
  • محبوب حبیب
  • از الان برنامه بچین برای تو خونه موندنت و تنوع بده

    از ورزش

    از رقصیدن

    از کتاب های امیدبخش خوندن

    و خبرها رو زیاد دنبال نکردن و ...

    من بعد از حدود سه هفته خونه نشینی دارم خل میشم چون ددلاینها نگذاشت تعادل درست رو برقرار کنم و الان دیگه به مرز تحملم رسیده! 

    تازه اینجور که اینجا نمودار زدن هنوز هست تا به پیک برسیم و پیک رو رد کنیم. 

    چون غالبا رعایت نمی کنن اوضاع کش دار شده.

    پاسخ:
    همه‌ی تلاشم رو میکنم... 

    به‌عنوان کسی که سه هفته‌ست تقریباً مدام تو خونه‌ست و داره دیوونه می‌شه، بهت بگم که یه اپلیکشن ورزش (مثلا 7minutes workout یا spagat) دانلود کن و یه اپ مدیتیشن. تنها چیزی که یه ذره حال آدم‌ رو بهتر می‌کنه. :(

    پاسخ:
    بدبختی اینه که تنبل هم هستم آخه :))))

    پیاده روی و دوچرخه سواری با رعایت نکات بهداشتی احتمالا بتونه کمی کمک کننده باشه مهسا جون، مراقب خودت باش :*

    پاسخ:
    بله بله. حالا ما هنوز منع نشدیم از خروج از خونه. فقط سر کار نمیریم و جاهای شلوغ :*
    شمام خیلییی مراقب باشین...

    چشم..

    پادکست بی پلاس را احیانا گوش میدی؟ برای وقتای بیکاری..

    پاسخ:
    ۱. رمز پستتون همون قبلیه؟ من نتونستم وارد بشم.

    ۲. بله بله. من کلا خیلی پادکست گوش میدم. همه‌شون تموم شدن دیگه :))

    پس علاوه بر کتاب، پادکست هم باید معرفی کنی بهم :)

    رمزم را درست کردم :)))

    پاسخ:
    با کمال میل:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    هجرت‌نوشته‌ها

    مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

    طبقه بندی موضوعی