هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

ماه مبارک رمضان

سه شنبه, ۱۲ می ۲۰۲۰، ۰۵:۰۴ ق.ظ

دومین ماه رمضان من در هلند از نیمه گذشته و من شکرگزار خدام. من نمیتونم روزه‌های ۱۹-۲۰ ساعته بگیرم و به همین خاطر با ساعات شرعی مکه روزه می‌گیرم. واقعیت اینه که این ماکزیمم حد توانمه و امیدوارم که خدا همین رو که ازم برمیاد بپذیره ازم.  خیلی خیلی عجیبه حس اینکه وقتی آسمون روشنه و هنوز خورشید تو آسمونه آدم افطار کنه! ولی دیگه به این هم عادت کردیم. فکر کنم حداقل تا یکی دو سال آینده مجبورم به همین سیستم پایبند بمونم تا روزها کوتاه‌تر بشن. مسئله‌ی مهمتر اینجا طول روز نیست. بلکه شیب زیاد شدن طول روزه. در عرض یک ماه از ۱۷ ساعت و نیم به ۲۰ ساعت و نیم میرسه!! خیلی سخته واقعا! 

 

ماه مبارک رمضان برای من واقعا پربرکت بوده و منتظرم ببینم که که برکتش چطور جاری میشه تو زندگیم. خدا رو شکر میکنم برای همه چیز و تو این شب‌های قدر ازتون التماس دعای فراوان دارم.

 

 
  • مهسا -

نظرات (۹)

نماز و روزه ت قبول باشه مهسا جان.

 

خوشحالم ماه رمضان واست پر برکت بوده.

 

ما اینجا برعکس شما روزامون کوتاهه. من روزهای طولانی ایران رو روزه می گرفتم ولی از پارسال که اینجام فقط چند روز اولش رو تونستم (به دلایل گوارشی) روزه بگیرم امسالم که هنوز هیچی نگرفتم و تا مثلا تصمیم میگیرم فلان روزا رو روزه بگیرم یه دل دردهای عجیب و غریبی میگیرم که مپرس!!   

پاسخ:
مرسی صباجان :**
آخ آره ما هی میگیم خوش به حال ساکنان استرالیا :)))) 
ایشالا که سلامت باشی. روزه گرفتن بمونه برای وقت سلامت.
  • آوای درون
  • سلام مهسا جان، طاعاتت قبول عزیزم، خیر و برکت در لحظاتت جاری. محتاج دعا هستم...

    پاسخ:
    سلاام. مرسی مرسی:* و همچنین. قبول باشه. 

    به مرجع تقلید اعتقاد دارید؟ :))

    پاسخ:
    نه
  • محبوب حبیب
  • سلام مهسا جان

    قبول باشه طاعات و عباداتت :)

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلاام. خیلی ممنون. و همچنین. :*

    منم متقابلا ازتون التماس دعای فراوان دارم که بسی محتاج دعای خیر هستیم

    پاسخ:
    اگر قابل باشم حتما دعاگو هستم :)
  • صدف سپهر
  • خدا به همه از این برکتا بده گوگوووول :*

    پاسخ:
    :)))))))

    سلام

    طاعات قبول :گل

    پاسخ:
    سلام طاعات شما هم قبول باشه :) التماس دعا در این آخرین روزها.

    سلام مهسا گلی.

     

    خوبی؟

     

    چند وقته چیز جدید یادمون ندادی ها🙃 فکر نکن من حواسم بهت نیست😉

     

    اصلا نمیگی منی که فقط از راه وبلاگ می شناسمت دلم واست تنگ بشه، باید چیکار کنم؟

    پاسخ:
    سلاااام صبای عزیز:*** خوبی؟ اینقدر خوشحال شدم از کامنتت که حد نداره! :****** خیلی لطف داری بهم! باید همت کنم بنویسم پس! :* 
    خیلی ممنونم از این محبت و انرژی مثبتی که از اون سر کره‌ی زمین، از اون یکی نیم‌کره، از اون یکی فصل سال واسم فرستادی:)

    عزیزمی:* :* من خیلی وقته این کامنت تو دلم بود، هی به خودم می گفتم چیکار داری خلوت نازک تنهایی بقیه رو میخوای ترک بدی🤭 دیگه گفتم عه خب منم حق دارم از حال دوست ندیده م خبردار بشم.

    پاسخ:
    خیلیییی خوشحالم کردی :***

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    هجرت‌نوشته‌ها

    مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

    طبقه بندی موضوعی