هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

آنتی (!) توییتر

دوشنبه, ۸ نوامبر ۲۰۲۱، ۰۹:۲۵ ق.ظ

داشتم فکر می‌کردم چرا توییتر نداشتن اینقدر باعث میشه حالم بهتر باشه؟

دیدم که دلیل اصلیش اینجاست که دیگه چیزی از خودم، زندگیم، و احساساتم نمی‌نویسم که کسی‌ توهم برش داره که با دونستن یه برش ۲۰۰ کاراکتری از من و زندگیم می‌تونه برام تصمیم بگیره، قضاوتم کنه و تعیین کنه که چی درسته و چه غلط. واقعا این مورد قضاوت قرار دادن زندگی جلوی آدمایی که به شدت ناامن هستند آسیب زیادی به آدم می‌زنه. متاسفم که بگم بخش زیادی از دوستانم جزء همین آدمای ناامن هستند و متاسفم که اینقدر در دوست پیدا کردن ضعیف بودم که اینجوری شده. حالا که زبونشون از من و زندگیم کوتاه شده، حالم بهتره. اقلا وقتی حالم بده لازم نیست نگران قضاوت و حرفهای نامربوط اونا پشت سرم باشم. میتونم به جاش همه انرژیم رو روی حال خودم بذارم و خودم رو بهتر کنم جای مقابله با قضاوتای بقیه و همیشه در حال توضیح خودم بودن.

چقدر خشم دارم از این آدم‌ها و چقدر دلم میخواد که از زندگیم بندازمشون بیرون. شاید یه روز نزدیکی جسارت انجامشو پیدا کنم.  

 

پ.ن: امروز نتیجه‌ی ارزیابی پرفورمنسم رو دریافت کردم و در نتیجه‌ش ماکزیمم افزایش حقوق ممکن رو دریافت کردم.😍😍😍 از همه بیشتر:)) چند روز پیش هم کار مالیاتم درست شد و الان امیدوارم که وضع مالیم بهتر بشه.:)) معلوم نیست من میخوام پولامو چکار کنم که اینجوری با حرص پس‌انداز میکنم.:))) 

  • مهسا -

نظرات (۷)

مبارکه. معلومه دیگه، خونه می‌خری کم‌کم ایشالا. :)

ایشالا من ناامن نبوده باشم. این که ناامن نباشم نهایتاً تنها چیزیه که تو ارتباط با دیگران برام خیلی مهمه.

پاسخ:
مرسیییی🤗🤗🤗ایشالا.

نه نه به هیچ وجه! تو اصلا اصلا اصلا ناامن نیستی.

خدا رو شکر. 😊

پاسخ:
:***

وای داری پولدار میشی :) هوررررا.

 

برو مسافرت راه دور با پولات :) اصلا منظورم استرالیا نیستا :)) 

 

واقعیتش اینه که به نظر من شبکه های اجتماعی خر است :) فقط از جنبه یادگیری خر نیست! ولی وقتی از فاز آموزشی خارجی میشه و میره تو زندگی خصوصی کاملا خر است :)) 

پاسخ:
:))))))))))) آخ آخ کاش استرالیا فقط پول میخواست برای سفر و ویزا نمیخواست :))

منم موافقم :)))) واقعا خر است!

کار خوبی کردی که از فضای منفی که توییتر برات ایجاد کرده بود بیرون اومدی. امیدوارم من اینجا حس منفی برات ایجاد نکرده باشم...

آفرین... هورا... امیدوارم با اضافه حقوق ات سفرهای خوب بری، چیزهایی که دوست داری تهیه کنی، و لذت ببری

پاسخ:
نه نه این چه حرفیه :* شماها که امنترین آدمای منین دیگه. وبلاگم بی سانسورترین حالت منه :)) آدم اگر حس کنه کسی ناامنه جلوش اینارو نمینویسه...
ولی تو توییتر دست خودم نبود. مثلا لحظه ای یه حسی رو مینوشتم یا یه اتفاقی رو تعریف میکردم. بعد متوجه نبودن دوستان(!) که این باعث نباید بشه فک کنن در جریان کلیه‌ی مسائل زندگی و احساسات من هستن! بر اساس همون‌ها مینشستن دور هم منو دست مینداختن وقضاوت میکردن و با نیش و کنایه‌هاشون زندگیمو از اونی که بود سخت‌تر و تلخ‌تر میکردن. الان اقلا دیگه لازم نیست نگران همچین کسان و همچین حرفهایی باشم...

ممنووووونم:***

خب خدا را شکر :) :*

پاسخ:
:***

من که خودم تجربه شبکه‌های اجتماعی ندارم. :-" بنظرم ارتباط برقرار کردن با مردم کار دشواریه بیشتر ترجیح میدم نظاره‌گرشون باشم. 

تبریک می‌گم ان شاء الله موفقیت‌های روز افزون.

پاسخ:
من آخه برعکس خیلی با شبکه های اجتماعی ارتباط خوبی برقرار میکنم. ولی خب متاسفانه دوستان خوبی انتخاب نمیکنم برای خودم :))‌اینه که اینطور فراری شدم...

ممنوووون:)

هواراااا. چقدر عالی :دی
توییتر خر است :))

مسافرت و گشتن دنیا تو را می‌خواند :-)

پاسخ:
مرسیییی :))) واقعا خر است =))
آآآه که چقدر من سفر دوست دارمممممم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هجرت‌نوشته‌ها

مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

طبقه بندی موضوعی