هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

BlogMas- روز چهاردهم- خودمراقبتی

سه شنبه, ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱، ۰۲:۰۱ ب.ظ

امروز از اون روزهایی بود که از دنده‌ی چپ بلند شده بودم و توانایی گیر دادن به زمین و زمان رو داشتم. صبح خیلی زود بلند شدم که کارم رو شروع کنم ولی عینکم رو پیدا نمی‌کردم و همین باعث سردرد و چشم‌درد و کلافگیم می‌شد. خوبیش اینه که وقتی بداخلاق میشم چون کارم مجازیه و همکارام نیستن کسی رو اذیت نمی‌کنم :))‌ ولی خب خودم از انباشت این همه انرژی منفی کلافه می‌شم. دیگه دیدم راه نداره روزم رو اینطوری بگذرونم! دو ساعت مرخصی ساعتی گرفتم و با دوچرخه تو بارون ملایم و زیبایی رفتم خودم رو به صرف قهوه کوکی شکلاتی و گل لاله مهمون کردم و اندکی درخت کریسمس و مردم خوشحال در حال کادوی کریسمس خریدن تماشا کردم و ریسه‌ی نورانی خریدم برای نور پاشیدن به شب‌های دلگیر دلتنگی. قهوه و گل و نور همه‌ی چیزیه که همیشه و در همه حال می‌تونه منو خوشحال کنه.:)
بعد هم رسیدم دیدم ۴ تا از همسایه‌ها دارن درخت کریسمس تزیین می‌کنن برای ساختمونمون. دیشب که دیده بودم همه‌ی ساختمونای همسایه درخت کریسمس دارن به جز ما حسودی کرده بودم. :D
دیگه دلیلی نیست برای انرژی مثبت فراوان نداشتن. :)‌

 

به نظر خودم،‌ بزرگترین دستاورد ۲۰۲۱ من این بوده که یاد گرفتم از خودم مراقبت کنم و به خودم اهمیت بدم. همونقدری که به مراقبت کردن از دیگران اهمیت می‌دادم همیشه. یاد گرفتم خودمو هم نوازش کنم و به خودم هم محبت کنم. اون همه بلایی که سال پیش به سرم اومد بالاخره یه اثر مثبت گنده هم داشته :) 

 

پ.ن: ضمن گشت و گذار امروز قسمت اخیر بی‌پلاس رو هم گوش دادم که درمورد کتاب قبیله‌های اخلاقی بود. خیلییییییی اپیزود جالبی بود. حتما توصیه می‌کنم شنیدنشو.

  • مهسا -

نظرات (۳)

چه روز قشنگی ساختی برای خودت 😍

منم فکر می‌کنم تنها زندگی کردن به طور کلی یادم داد اینو. که برای خود تنهام گل بخرم، شمع روشن کنم، غذای مجلسی درست کنم و از این دست کارا :)

 

زشته من تا حالا بی پلاس گوش ندادم؟ (کلا اهل پادکست نیستم) ولی اینو گوش میدم چون تو بگی قطعا خوبه :)

پاسخ:
ولی تهش میدونی چی شد؟:)))) صبح کوکی شکلاتی رو خریدم گفتم عصر بعد از کار به عنوان جایزه با قهوه دیکف بخورم. شب شد رفتم قهوه رو دم کردم رفتم کوکی رو بیارم دیدم نیست :))) فکر کنم از توی سبد دوچرخه‌م افتاده بوده. خیلییی بد ضایع شدم و تو ذوقم خورد:)))

دقیقا دقیقا زندگی تنهایی خیلیییی خوب اینو یاد آدم میده...

تو عوضش اهل چنل یوتوبی که من نیستم:)) ولی این پادکست به طور خاص فکر می‌کنم باب میل تو باشه. چون که کتابای واقعا خوب و عمیقی رو معرفی می‌کنه و درموردشون صحبت می‌کنه. 
ذوق کردم اینجوری گفتی :**

تا باشه از این دنده چپ بیدار شدن ها باشه :)

 

من یه مدته از دنده چپ پا نشدم واسه همین واسه خودم گل نخریدم :))

 

من از همون روز اول انتشار قبیله های اخلاقی دارم گوش میدمش! هنوز تموم نشده! تمرکز لازم داره که من نداشتم فعلا :) 

پاسخ:
:)))))))))))


اره اره قبول دارم که تمرکز میخواست. من چندبار زدم عقب. 

عطر گل و قهوه تا اینجا حس شد :)

پاسخ:
:چشم قلبییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هجرت‌نوشته‌ها

مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

طبقه بندی موضوعی