هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

BlogMas- روز بیست و دوم- رفاقت

چهارشنبه, ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱، ۱۱:۲۹ ق.ظ

می‌خواستم امروز در مورد یه مسئله‌ی جدی صحبت کنم ولی خب واقعا هنوز تو فاز یلدا هستم و دیدم حیفه از حال و هوای خودم ننویسم. :))

دیشب شب یلدا رو با دادن سلف تست (به اصرار من که استرس تست PCRم رو دارم) دور هم جشن گرفتیم. من واقعا در دوستی خیلی بدم. اینو خودم هم می‌دونم. همه‌ش در دوستی معذبم، خواسته‌هامو نمی‌گم و کمک نمی‌خوام. به خاطر درونگرا بودن هم دو سوم دورهمی‌های دوستانه رو می‌پیچونم چون می‌خوام تنها باشم. ولی خب دیشب واقعا شب خوبی بود. و حس نمی‌کردم دوست دارم نامرئی باشم و می‌تونستم راحت و رها بخندم و کنار بقیه باشم. و خب این حس خوبی بود. حتی اگر از کسی در جمع انرژی منفی می‌گیرم، چون که دارم تلاش می‌کنم حس تعلق کنم، انرژی مثبت بقیه جبرانش می‌کنه. واقعا در این سن و سال نباید تازه تمرین دوستی کنم :)))) ولی خب به هرحال چنین وضعیتی دارم.

 

آآه دیشب واقعا خوب بود. لحظه‌ لحظه‌ش قشنگ و پرخاطره بود. از نون درست کردن نصف شبی تا سبزی پلو با ماهی که انگاری روز اول عیدو با یلدا قاطی کرده بود تا هندونه‌ها و انارها تا کیک خوشمزه تا پیانو تا کالیمبا تا فال حافظ و خیام تا آجیل و تخمه تا مسخره بازی‌های سر سلف‌تست دادن قبلش. واقعا خوشحالم.

:)

                          

 

  • مهسا -

نظرات (۵)

به به، چه یلدای قشنگی😍

 

همیشه به دورهمی و شادی🥰

پاسخ:
ممنووووونم :**

آقا تو خیلی پست‌های با کیفیتی میذاری من رو خجل می‌کنی :)))

 

عجب یلدای خفنییی داشتین 😍😍 خیلی حس این پست قشنگ بووود 😍

پاسخ:
ببین کی از کیفیت میگه :)))‌پستای من فقط کیفیتشون به خاطر عکساست :))))))))رنگی رنگی میشه فضا رم پر میکنه میگم پستمو گذاشتم :))) اگرنه کو محتوا؟:))


مرسیییییییی:*** واقعا واقعا بعد از یه هفته‌ی ناخوب به دیشب احتیاج داشتمممم

آخه قربون شکلت برم من! کی گفته تو دوست بدی هستی؟! هوم؟

شما آدرس بده می‌فرستیم حضرات بکننش داخل گونی :)))

پاسخ:
بوس به تو رفیق عزیییییزم :*******
من جدی خیلی سختمه دوستی‌ها... همیشه معذبم. 

مهسا جان یه سوال:

 

شما لاک داون هستید درسته؟ بعد تو قوانین لاک داون محدودیتی برای مهمونی رفتن ندارید؟ 

پاسخ:
اره ولی قانون مهمونی «توصیه»س و قانون نیست.
گفتن توصیه اینه که در روز بیشتر از دو مهمون نداشته باشین و اون دو مهمونو هم با سلف تست ببینین. روز کریسمس و سال نو توصیه‌هه از ۲ شده ۴. ولی قانون نیست 

باید بگم که در تمرین دوستی کردن تنها نیستی، حتی خیلی ها تمرینش را هم نمیکنند..

خوشحالم که بهت خوش گذشته و با خیال راحت داری میری خونه و پیش خانواده ات و مهراد :)

چقدر سایز هندونه و انار جالبه :)) شما همیشه آنجا هندونه دارید؟ یا چون یلداست مغازه های ایرانی هندونه میارن؟ انار چی؟

پاسخ:
:***
دقیقا سایزاشون اینقدر عجیب بود واسمون که گفتیم عکس بگیریم. :))) هندونه تقریبا همیشه هست. تابستونا هندونه‌های بهتری هست که مغازه‌های ترک میارن ولی در تمام ایام سال این یکی هندونه فسقلیا رو همه سوپر مارکتا دارن.
انار فقط پاییز و زمستونا داریم که از ایران وارد میکنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هجرت‌نوشته‌ها

مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

طبقه بندی موضوعی