هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

ایران

چهارشنبه, ۲۶ ژانویه ۲۰۲۲، ۰۹:۵۹ ق.ظ

ایران رفتن خیلییی خوش می‌گذره و همه چیزش بی‌نظیر و عالیه جز اینکه وقتی برمی‌گردم کلا زندگیم و عادت‌هام و نظم زندگیم به هم می‌خوره. :( این روزها هر روز صبح که بیدار می‌شم دلم تنگ می‌شه واسه مامان و بابام و عصرها از سکوت خونه دلم می‌گیره و حالم بد می‌شه. کاملا عادتم به هم خورده. هنوز نه ورزش کردن رو از سر گرفتم نه تغذیه‌م درسته. کاملا از سبک زندگی سالمی که پیش گرفته بودم به دور افتادم چون همه‌ش دلم یه جای دیگه‌س. 

باید نیت کنم که همین روزها دیگه به اختیار خودم این شرایط رو تغییر بدم و اجازه ندم بیشتر از این ادامه پیدا کنه. 

 

  • مهسا -

نظرات (۲)

سلام عزیزم.

 

همین که اینجا نوشتی یعنی شروع کردی به برگشتن به زندگی روتین :) 

پاسخ:
سلااام:)
آره واقعا این اولین قدمم بود :))

سلام. رسیدن بخیر... من دو روز برم منزل مادرم عادت هام بهم میریزه، چه برسه که طولانی تر بشه :)) امیدوارم به تدریج بتونی برگردی به شرایطی که از نظر خودت مطلوبه...

پاسخ:
سلااام:)
ممنونم! وای واقعا خوشحالم که درکم میکنین :))))
خیلیییی حیف شد که نشد ببینمتون :( چشممو عمل کردم و کلا مدت طولانی دستم بند اون بود و تو خونه بودم. کلا ۲ روز اومدم تهران که اصلا وقت نبود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هجرت‌نوشته‌ها

مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

طبقه بندی موضوعی