هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

طوفان که بگذرد...

چهارشنبه, ۶ جولای ۲۰۲۲، ۰۴:۲۷ ب.ظ

فکر می‌کردم تا حدی آرام گرفته کشتی باورهایم در این سن و سال نزدیک ۳۰ سالگی. انتظار یک طوفان بزرگ و تغییرات جدی و ناگهانی را نداشتم. فکر این روزها را نکرده بودم و برایشان آماده نبودم...

موج بزرگی آمد و مرا با خود برد... تا بیایم به خودم بجنبم و بفهمم چه اتفاقی دارد می‌افتد،‌ زمان زیادی 

گذشته بود که غرق شده بودم. نشسته‌ام و به این فکر می‌کنم که چقدر همه چیز متفاوت با آنچه فکر می‌کردم و در خلاف جهت آن پیش رفت. ۳-۴ ماه پیش فکر می‌کردم دارم به سمت شرق می‌روم و حالا رفته‌ام به منتهی الیه غرب... (شرق و غرب چیست؟‌ در مورد آن نخواهم ننوشت...)

زندگی آینده‌ام سخت‌تر شده و آن را پذیرفته‌ام...ولی روزهایم آسان نمی‌گذرند. می‌ترسم، گریه می‌کنم،  آرام می‌شوم، خودم را بغل می‌کنم،‌می‌خندم. و این چرخه هی و هی تکرار می‌شود.

می‌گذرند این روزها حتما و حتما من آرام می‌گیرم یک روزی یک جایی...حتما...

 

پ.ن: آخرین‌ روزهای‌ پیش از پایان ۲۹ سالگی...

  • مهسا -

نظرات (۷)

تولدت مبارک باشه مهسای فرهیخته :* امیدوارم به زودی طوفان آروم بشه و دوباره طعم آرامش رو بچشی.

 

مواظب خودت باش عزیزم :* 

پاسخ:
ممنوووونم صبا جان :*

همینقدر که طوفان به سرغت می آید معنی اش این است که از تعصب به دور هستی و اهل تفکر هستی .. امیدوارم در ساحل امن و مطمئنی آرام بگیری مهسا جانم..  :*

پاسخ:
چقدر جملاتتون بهم آرامش داد :*** ممنونمممممم :*

یادم رفت تولدت را تبریک بگم! تولدت مبارک دختر تیر ماهی :*

پاسخ:
مرسیییییییییییییییی:*
  • محبوب حبیب
  • سلام مهسا جون

    از پیام حورا و صبای عزیز متوجه شدم تیرماهی هستی و تولدته. تولدت مباااارک. 

    طوفان ها نشون میدن هنوز قدرت جنگیدن داریم :) 

    میتونی ازش رد بشی.

    واسه آرامشت دعا می کنم. 

    پاسخ:
    سلااااام:)
    خیلی ممنونم:**
     ببخشید خیلی دیر دیدم پیامتونو :))
    خیلییییییییییی مرسی! محتاج دعام واقعا.

    سلام. خوبی مهسا جان؟

    سلام. خوبی مهسا جان؟ خبری ازت نیست...

    کجایی مهسا بانو؟

    پاسخ:
    سلااااااااااام :*
    بالاخره اومدم اینجارو چک کردم! مرسی کلییییییییییییییی که این مدت به فکرم بودین. 
    به زودی یه پست میذارم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    هجرت‌نوشته‌ها

    مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

    طبقه بندی موضوعی