هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

سکوت

يكشنبه, ۶ ژانویه ۲۰۱۹، ۰۸:۰۲ ب.ظ

از سکوت و فکر کردن فراری شدم. قبلا عاشق سکوت بودم. عاشق شب بودم. عاشق زل زدن به سقف و فکر کردن به خودم بودم. الان؟ فقط فرار می‌کنم. ثانیه ثانیه‌های سکوتو با پخش موسیقی پر می‌کنم. به محضی که سکوت می‌شه اضطراب همه‌ی وجودمو می‌گیره. می‌پرم سر لپتاپ که موسیقی پخش کنم. 

دلم تنگ شده برای وقتی که لازم نبود از خودم فرار کنم چون ذهنم پر از افکار آزاردهنده نبود...

پ.ن: اگر لازمه اشاره کنم که الان عصر یکشنبه‌س. معادل عصر جمعه‌ی ایرانه و نیاز به توصیف حالم نیست :) 

  • مهسا -

نظرات (۱)

احتمالا به خاطر تنهایی عصر یکشنبه است :)
پاسخ:
والا هر روزم همینه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هجرت‌نوشته‌ها

مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

طبقه بندی موضوعی