هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

پروژه

دوشنبه, ۷ ژانویه ۲۰۱۹، ۰۱:۵۹ ب.ظ
زندگی دانشجویی در دوره‌ی دکتری زندگی راحتی نیست و من کم‌کم دارم به ابعادش پی می‌برم. اما تصمیم دارم به تمام چالش‌هایش به چشم قله‌هایی نگاه کنم که باید فتح شوند و از پسشان بربیایم و بعدها که به پشت سر گذاشتنشان فکر می‌کنم به خودم افتخار کنم. به موازات آن، پروژه‌هایی برای خودم تعریف می‌کنم که انجامشان و از پسشان برآمدن حالم را خوب می‌کند. ضمن اینکه تمرین حل مسئله می‌کنم با شکاندن پروژه‌ها به مراحل کوچکتر و طی کردن مرحله به مرحله‌ی آن‌ها. و منظور من از پروژه به هیچ وجه مسئله‌ی درسی نیست. برای من مهمان دعوت کردن،‌ شب یلدا، رفتن به فستیوال لایتنینگ و شب سال نو پروژه بود. درست کردن الویه پروژه بود. و پروژه‌ی آخر هفته‌ی گذشته‌م درست کردن آش رشته بود! (دوچرخه‌سواری و مهارت پیدا کردن در آن هم پروژه‌ی بزرگ موازی همه‌ی این‌ها بوده :)) )
آش رشته‌ی خوشمزه‌ی زیبا ^_^
یک قابلمه‌ به اندازه‌ی ۷ ۸ نفر آش هست البته :))))) این رو به عنوان نمونه گذاشتم :))

  • مهسا -

نظرات (۲)

چه رومیزی ِ ایرانی‌ای هم داری. :-ایکس
راستی اون‌جا سبزی ِ آش و رشته از کجا پیدا کردی؟ کشک ندارن اونا؟
پاسخ:
سبزی خشک آوردم با خودم یه عالمه. شوید خشک و سبزی کوکو و سبزی آش.
رشته رو از مغازه‌ی ایرانی خریدم. کشک رو هم هم اونا دارن هم مغازه‌های ترک دارن منتها من کشک دوست ندارم واسه همین نخریدم :دی 
بح بح نوش جان
پاسخ:
مرسییی:**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هجرت‌نوشته‌ها

مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

طبقه بندی موضوعی