هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

روز ملی گل لاله!

دوشنبه, ۲۱ ژانویه ۲۰۱۹، ۱۱:۳۷ ق.ظ

روز شنبه اینجا روز ملی گل لاله بود. آغاز فصل رویش گل‌های لاله را چشن می‌گیرند. در میدان Dam در مرکز شهر (مرکز بافت تاریخی شهر) ۲۰۰هزار شاخه گل لاله‌ی رنگارنگ گذاشته بودند و همه می توانستند با ایستادن در صف ۲۰ گل لاله برای خود بچینند و ببرند. در ورودی به هر کس یک کیسه‌ی biodegradable داده می‌شد که دقیقا در آن ۲۰ شاخه گل جا می‌شد. 



دیدن این همه لاله‌ی رنگی وسط زمستان حال آدم را عجیب خوب می‌کرد! :) 

بهار ۳ سال پیش که با سعیده (هم‌اتاقیم) رفتیم تماشای گل‌های لاله‌ای که آقای دکتری هر سال به یاد مادرش در شهرک غرب می‌کارد، یک درصد فکرش را هم نمی‌کردم که ۳ سال بعدش من اینجا باشم! آن سال سفیر هلند هم آمده بود به تماشا و بازدید از لاله‌های به نمایش درآمده. 


پ.ن: از وضعیت آب و هوا اگر می‌پرسید بگویم که چند روزیست رودخانه و تمام کانال‌ها یخ زده‌اند. حتی چمن‌ها هم یخ زده‌اند. چون دما منفی شده ولی من اصلا و ابدا احساس سرما نمی‌کنم به خصوص که در میانه‌ی همین سرما آفتاب هم می‌تابد :)) 

  • مهسا -

نظرات (۱)

واااای چه هیجان انگیز... تصورش هم فوق العاده است که آدم خودش گل بچینه...
واقعا احساس سرما نمی کنی؟ :) چه جالب
پاسخ:
خیلییییی!

فکر کنم چیزیم شده :))))) چون بقیه میگن سرده. البته امروز دیگه واقعا سرده و برف میاد. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هجرت‌نوشته‌ها

مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

طبقه بندی موضوعی