هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

فرودگاه

پنجشنبه, ۷ مارس ۲۰۱۹، ۱۰:۰۶ ب.ظ

قبلا هر چند وقت یک بار کابوس می‌دیدم. مکان وقوع همه‌ی کابوس‌هایم ساختمان مدرسه‌ی راهنمایی بود و کابوس‌هایم حول امتحانی بود که نخوانده بودم یا بلد نبودم. حالا ظاهرا محتوا و مکان وقوع کابوس‌هایم تغییر کرده. هر چند شب یک بار خواب فرودگاه می‌بینم. می‌دوم و به پرواز نمی‌رسم و اتفاقات بد در فرودگاه می‌افتد. 

یا هر چند شب یک بار خواب همان شبی را می‌بینم که رفتیم فرودگاه و آمدم. یکی از عمیق‌ترین فشارهای روحی و احساسی را همان شب متحمل شدم و چنان در ناخودآگاهم اثر گذاشته که به نظر نمی‌رسد حالا حالاها قصد داشته باشد دست از سرم بردارد.

  • مهسا -

نظرات (۳)

حق داری. حتی تصورش هم آدمو مضطرب میکنه. :(
پاسخ:
هعععععععی
:( شاید بشه با تصویرسازی ذهنی قبل از خواب، افکار را به سمت و سوی آرامش دهنده ای سوق داد و جلوی تکرار این خواب را گرفت 
پاسخ:
آخه من تو خودآگاهم اصلا خبری نیست. نه استرسی، نه غصه‌ای، نه فکر و خیالی در این مورد...ولی ناخودآگاه...
قبل خواب هم همه‌ش دارم به گل و بلبل فکر میکنم و کتابای لطیف میخونم 
ناخودآگاه چیز عجیبی است...یاد رمان وقتی نیچه گریست افتادم!
پاسخ:
دقیقا دقیقا!
رمز جدیدتون خیلی قشنگه :***

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هجرت‌نوشته‌ها

مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

طبقه بندی موضوعی