هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

خستگی

دوشنبه, ۱۱ مارس ۲۰۱۹، ۰۹:۱۵ ب.ظ

چقدر نیاز دارم به یه آدم امن که حرف بزنم باهاش و این بار وحشتناکی رو که دارم به دوش می‌کشم یه کم سبک کنم... چرا من هیچ کس رو امن نمی‌دونم؟ چرا هیچ اعتمادی به هیچ بنی بشری نمی‌کنم؟ خسته‌م. با تمام وجودم خسته‌م و پر از مشکل. و به جای حل کردنشون دارم ایگنورشون می‌کنم چون بلد نیستم چطوری حلشون کنم. چون نمی‌دونم از کی باید کمک بگیرم. چون من تنهایی از پس این مشکلات برنخواهم اومد و کمک نیاز دارم. ولی نمی‌دونم از کی می‌تونم کمک بگیرم. نمی‌دونم و نمی‌تونم به کسی اعتماد کنم...اینقدر خسته‌م که دلم می‌خواد فقط بخوابم... فقط بخوابم و به هیچی فکر نکنم.


بعدانوشت: اشک تو چشمم جمع می‌شه وقتی می‌بینم که چقدر آدم هستن که آماده‌ن برای کمک کردن بهم...


  • مهسا -

نظرات (۶)

سلام مهسا جان. خوبی؟ ناراحت شدم برات... امیدوارم به زودی روحیه ات بهتر بشه. میخوای یک روانشناس بهت معرفی کنم که باهاش حرف بزنی و حالت بهتر بشه؟
پاسخ:
سلاام...
خیلی ممنون...
والا راستش من میونه‌ن با روانشناس‌ها اصلا خوب نیست :( نمی‌تونم حرف بزنم باهاشون...مشکل جدی دارم سر این :((
  • الهه ابوالحسنی شهرضا
  • دلم میخواد بگم که بیا و با من صحبت کن. ولی میدونم که به اندازه‌ی کافی دور هستم که حتی پیشنهاد دادنش هم مسخره به نظر بیاد. ولی باز هم نمی‌تونم از کنارش راحت بگذرم. حالا تهش انتخابت هرچی باشه محترمه خواستم بگم یه جفت گوش اینجا هست.
    پاسخ:
    ممنوووووووووووووووووونم الهه یک دنیااااااا :***
    حرفاتو بنویس. فکر کنم نوشتن راحت تر باشه :(
    پاسخ:
    اوهووووم
    میدونم انتخابت نخواهد بود، و راستش حتی ترسیدم ناراحت بشی از گفتنش... ولی به هر حال اگه خواستی، هر وقت خواستی، من هستم.
    پاسخ:
    مرسییی عزیزم :**
  • سپیده خانوم
  • ماهم بوده هسّیم در خدمتتون اگه قابل بدونین :دی
    پاسخ:
    مرسی سپیده‌ی عزیزم :**
    سلام چرا توئیتر نیستی دیگه ؟
    پاسخ:
    وقت‌گیره :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    هجرت‌نوشته‌ها

    مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

    طبقه بندی موضوعی