هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

زمان

پنجشنبه, ۲۵ جولای ۲۰۱۹، ۱۰:۱۷ ب.ظ
تابستان پارسال خواهرم آمد برای چند روز تهران. سه‌تایی با مهراد ۲ساله رفتیم باغ کتاب. عصرش هم رفتیم پارک آب و آتش. هوس غذا خوردن در رستوران‌هایش را هم نکردیم چون بعد از موج گرانی‌ها بود و غذا خوردن بیرون خرج اضافه و تجمل محسوب می‌شد. روزهای خوبی برای من نبود و آن قدر که باید نمی‌توانستم لذت ببرم. اما مگر می‌شود لذت قدم زدن با خواهر و خواهرزاده در باغ کتاب و روی پل طبیعت را فراموش کرد؟! مهراد می‌دوید و من به دنبالش. از پله‌ها بالا می‌رفت و از سطوح شیب‌دار سر می‌خورد و من به دنبالش می‌دویدم. بلند بلند «خاله خاله» می‌کرد و غش غش می‌خندید. همان روز می‌دانستم که یه سال بعد این وقت -به شرط حیات- از دل‌تنگی خنده‌هایش زار خواهم زد. موقع برگشتن از باغ کتاب به قدری خسته بود که در بغل من خوابش برد. و من خوشبخت ترین خاله‌ی دنیا بودم انگار. 
حالا دوباره رفته‌اند باغ کتاب. خواهرم از مهراد ۳ ساله با همان مجسمه هایی که سال پیش عکس گرفته بودیم عکس فرستاده و من مبهوت مقایسه‌ی عکس‌های ۲سالگی و ۳سالگی‌اش... کاش زمان برای ما ایستاد. مهراد کوچکتر که بود یک بار به بابا گفتم چقدر زود به زود مهراد بزرگ می‌شود. بابا خندید و گفت: من و مامان هم زود به زود پیر می‌شویم ها... و دلم آتش گرفت. الان هم دلم آتش می‌گیرد از یادآوریش. زمان برای من نایستاده و من اینجایم. به دور از همه‌ی دوست‌داشتنی‌های زندگی‌ام.
به تمام هم‌کلاسان هلندیم رشک می‌برم. حسودیم می‌شود که هر ۳ هفته یک‌بار سوار یک قطار می‌شوند و به دیدن والدینشان در یک ساعتی آمستردام می‌روند. کاش فاصله‌ی من هم تا خانواده‌ی دوست‌داشتنی‌ام یک قطار یک ساعته بود... 
  • مهسا -

نظرات (۶)

منم خیلی وقتا آرزو کرده‌ام که زمان بایسته. زمان ترسناک‌ترین چیز و مغلوب‌کننده‌ترین چیزه. 
پاسخ:
خیلی ترسناکه :(
همون قدر که خواهرزاده ات بزرگتر شده، تو هم تجربه های ارزشمند کسب کرده ای و به هدفت و خواسته های قلبیت نزدیکتر شدی، بهای آن را هم سخت تر از همکلاسی هایت پرداخت کرده ای. از دستاوردهایت لذت ببر مهسا جان و به تلاشت افتخار کن :*
پاسخ:
:***
بعضی وقت‌ها اینقدر دلتنگی اذیتم میکنه که دیگه به هیچی نمیتونم فکر کنم...
حق با شماست مهسا جان. دلتنگی دلیل و منطق نمیشناسه :( :*
پاسخ:
:( :*

بازم بیاین سمپادیاااا

پاسخ:
هرگز :))

سلام. خوبی مهسا جان؟ روحیه ات بهتر شد؟ عید قربان را پیشاپیش بهت تبریک میگم. در روز عرفه برای من هم دعا کن :*

پاسخ:
سلاام. عید شما هم مبارک باشه :***
آره خداروشکر من خیلی بهترم.
و هنوزم منتظر ویزای مامان و بابامم:))
محتاجم به دعااااا:**

انشاالله زودی بیان پیشت و لحظات خیلی خوبی کنار هم داشته باشین :*

پاسخ:
ممنووووونم:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هجرت‌نوشته‌ها

مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

طبقه بندی موضوعی