هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

بعدش چی میشه؟

جمعه, ۶ سپتامبر ۲۰۱۹، ۱۲:۲۰ ب.ظ

دیشب برای کمتر از یک ساعت مامان و بابا رفتن که قدم بزنن و من موندم خونه تا درس امروز رو برای کلاس حل تمرین حاضر کنم. تو همون کم‌تر از یک ساعت حالم خیلی بد شد. قلبم سنگین شد. وحشت کردم. وقتی برگردن ایران چی میشه؟ من چطوری دوباره به سکوت و سردی خونه عادت کنم؟ به اینکه صبح که از خواب بلند میشم کسی نباشه که بهش صبح بخیر بگم. کسی پیشونیمو موقع رفتن به دانشگاه نبوسه و بهم نگه خدا به همراهت؟ چطوری دوباره عادت کنم به اینکه شب‌ها که برمی‌گردم خونه کسی تو خونه منتظرم نباشه؟

چقدر زندگی یهو سخت شده... چیزهایی که قبلا در اختیارمون بوده میشه واسمون آرزو. آرزوهای قدیمیمون میشه زندگی روزمره‌مون که دیگه حتی نمی‌بینیم لذتش رو چون بهش عادت کردیم. زندگی چیز عجیبیه.

 

  • مهسا -

نظرات (۳)

این روزها هم میگذره

پاسخ:
هععععی

اول که عنوان رو دیدم یاد یه آهنگی افتادم که می‌تونم برات تلگرام بفرستم. مرتبط به عنوان و بی‌ربط به خود پست ‍‍ه. درمورد پست‌ت فقط همینو بگم که آدمی‌زاد به همههههههه چیز عادت می‌کنه مهسا، حتی اگه دیر، حتی اگه با تپش قلب و درد و زجر، ولی عادت می‌کنه. :(

پاسخ:
ااااره میدونم... معلومه به همه چیز عادت میکنه آدم. ولی الان فکرش غمگینم میکنه :(

:( آدم وقتی برای اولین بار از کشورش خارج میشه درست و کامل نمیدونه چه چیزهایی پیش رو داره. ولی وقتی تجربه اش کرد برگشتن دوباره به وضعیت تنهایی خیلی سخت میشه. ولی میدونم از پسش برمیای :*

پاسخ:
دقییییقا...
:**** دعام کنین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هجرت‌نوشته‌ها

مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

طبقه بندی موضوعی