هجرت‌نوشته‌ها

سلام خوش آمدید

عمر

يكشنبه, ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۹، ۱۱:۲۹ ب.ظ

آدمای دور و بر، دوستای دانشگاه و تی‌ای‌های لیسانسمون دارن پشت سر هم دکتریشون رو دفاع می‌کنن و این من رو می‌ترسونه و باعث میشه وحشت کنم هم از این که از سنم عقبم و هم از این فکر که ما واقعا کی اینقدر بزرگ شدیم؟! هرکی دفاع می‌کنه من یه دور می‌شینم سنش رو حساب می‌کنم، خاطرات مشترکمون رو مرور میکنم و یهو می‌بینم تپش قلب گرفتم از اضطراب.

«زندگی مسابقه نیست.» می‌دونم اینو! ترس من ربطی به این نداره. من از اینکه دارم بزرگ میشم و از عمرم کم میشه می‌ترسم. از مرگ می‌ترسم. از اینکه ۴ سال مونده تا سی‌سالگی ولی هنوز هیچ دستاوردی ندارم می‌ترسم. 

  • مهسا -

نظرات (۳)

دستاورد یعنی چی دقیقا مهسا جان؟ ;)

ببخشید این را میگم. اما بودن در فضای آکادمیک برای مدت طولانی، یه ذره دید آدم نسبت به اطراف را غیر واقعی میکنه. حس میکنم انتظاراتت از خودت زیاده و داری به خودت فشار میاری.

پاسخ:
منظورم دستاورد غیرآکادمیک بود :(
ولی قبول دارم حرفتونو! 
 
  • الهه ابوالحسنی شهرضا
  • احساس می‌کنم خیلی خودت رو میذاری لای منگنه!

    یه ذره رها کن و از زندگی لذت ببر :)

    اینقدر جدی‌اش نگیر

    منظورم تلاش نکردن نیست. منظورم رها بودنه.

    پاسخ:
    آره راست میگی. فکر میکنم دارم واقعا خیلی اذیت میشم گاهی. بعضی چیزا با هم قاطی شده و دیگه خودم هم تشخیص نمیدم مشکل کجاست...
  • الهه ابوالحسنی شهرضا
  • ببین اینو بهت میگم چون خودم اونجا بودم. پیشنهادم اینه که یه مدت تعهدت رو بذاری رو رهایی. اصلا هم به این فکر نکن که حالا یعنی چی و چیکار باید بکنم و چطوری میشه و اینا. ببین زندگی چطور برات پیش میره. هی تو موقعیت‌های مختلف ببین چطور میشه رها بود. ببین چی برات پیش میاد.

    چو تخته پاره بر موج رها رها رها من :)

    پاسخ:
    میدونی؟ سه ساله سعی کردم اینجوری باشم و هی همه چیز بدتر شده انگار :( یعنی گند زدم در بعد درسی و اینا. احساس میکنم تبدیل شدم به یه آدم به شدت مسئولیت‌ناپذیر که نمیدونم باید چی کارش کنم. واااااای دارم خل میشم :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    هجرت‌نوشته‌ها

    مرغ مهاجری هستم در پی وسعت بخشیدن به دنیای خود.

    طبقه بندی موضوعی